Najnowsze Wpisy

Ostatnie Dni ... Komentarze (2)
23. stycznia 2006 20:21:00
linkologia.pl spis.pl

Siema :)) mOOje koffane robaczki :* :*

Piątek:
Byłam na tym balu dla dzieciaczkow ogOlnie
bylo bOOsko choc na poczatq bardziej była stypa
Zgadałam sie z chłopakami od radia i puszczali bardziej
klubowa muzyke a nie typu FASOLKI itp. :)).
Jakas mała "księzniczka" przczepiła sie do mnie i do
Kaski zwracajac sie do nas "prosze pani" albo "mamusku" :/
Pod koniec zaszalałysmy na srodq z Kaska Anka Justyna i
chłopakami od radia :ddo puki nie podeszła do nas babka
i nie powiedziała ze nie mamydawac złego przykładu dziecia :|
 - my tam nic nie robiłyśmy grzeczne byłysmy tylko ze z sali
zrobiłysmy se sahare hehe :P.
Sobota Niedziela & Poniedziałek:
OgOOlnie to zwała :(
w Sobote wpadł Jurek kumpel mojego brata Seby kumpel z klasy
<ale namieszałam> :p.Poszlismy na stawek na łyzwy potem wpadlismy
do domq i pogadalismy se do puźnego wieczora. Robert nie znalazł
czasu zeby napisac esa do mnie :/,aAAAaa... i byłam u Babci na stogach
bo był dzień babci :P
w Niedziele miał wpasc Jurek ale nie wpadł :/, za to ja pojechałam
do cerfura na zakupy zgadnijcie co kupiłam :> ... kolejna bluzke
ale nikt nie zgadnie jaki kOOlor ... <tajemnica> :P,kolejny dzień
kiedy Robert nie znalazł czasu zeby napisac esa co sie dzieje :/
<...>
Poniedziałek pojechałam do szkoły nOOrmalnie
wena : "Więzienie ma sens , gdy służy odnowie człowieka" ...
w szkole nOOda po szkole chyba czekałam ponad 20 minut zanim przyjedzie
wogle jak juz przyjechał to po drodze sie rozjebał myslałam ze kierowce to
zapierdole <dobrze ze duzo ludzi tam było> - miałam cisnienie.W koncu jak juz
dojechałam do domu to se sama musiałam  obiad zrobic :/
Kolejny dzień kiedy mOOje kochanie nie znalazło czasu nawed 2 minut <dłUzej
chyba sie nie pisze esa z neta> :/.
Mam zwałe doła cisnienie wszystko na raz ... :(
zaczynam sie czuc jak lalka która jest wypchana i nie posiada
funkcji takiej jak UCZUCIA :(
 
PozDrO  :*

pucca18 : :

Hm ... Noi New Blogens :P Komentarze (4)
18. stycznia 2006 19:53:00
linkologia.pl spis.pl

nOO i jestem sama z siebie dumna :P . Po dłOOzszym czasie załozyłam nowego bloga bo na tamtym było pełno wirusow :/. U mnie juz jest lepiej jakos pogodziłam sie z mym  <:). Chyba po tej kłutnie jeszcze bardziej go kocham :)),a najlepsze jest to ze on udowodnił mi ze zalezy mu na mnie :d ... Kocham Cie Misq :* :* :* chociaz mnie ostatnio WQRWIŁ < on wie za co> to i tak to nic miedzy nami nie zmieni.Ostatnio cos do szkoły nie moge trafic zapomniałam jak tam sie jedzie i gdzie mam wysiaść :/,aAAaa ... na semestr wyszłam chOOjowo .. mam jedna 1 z fizyki ale nie musze zaliczac semestru :P a reszta ocen takie w miare jak zawsze na półrocze same 3.Wogle jakos szybko mi zleciało te pół roku :)).W piatek zamiast lekcji mam prowadzic "bal karmawałowy" dla dzieci 0-3 (podstawówka) haa ... bede wymiatac :d jak beda jakies fotki robione z tej imprezy to wam tu wrzOOce :P.

pucca18 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

000a000l000a | naya | nauka-jako-sens-naszego-zycia | kent5 | taxiwbielsku1 | Mailing